2 400 kvadratmeter bestående av häftiga bilar och motorcyklar från en mängd olika tidsepoker. Det utgör grunden för vad som finns att beskåda på Motala motormuseum.
Men under året har besökarna svikit den klassiska anläggningen.
– Vi tappar drygt 15 procent över hela året, och 16-17 procent under högsäsongen, säger museichefen Johan Rahm.
– I år har det varit sämre under sommarmånaderna. Mest besökare tappade vi under två–tre veckor i juni, då hade vi ett jättetapp.
Vad besökstappet beror på håller ledningen för museet just nu på att analysera.
– Vi håller just nu på att kolla vad det beror på. Barnfamiljer väljer kanske de museum som är gratis istället under skolloven, säger Johan Rahm.
Men under våren, hösten och vintern har besöksfrekvensen på museet däremot varit bra, säger museichefen.
– Mellan oktober och december har det till och med gått uppåt.
Nu vill motormuseet istället spänna bågen för ett framgångsrikt 2017.
– I kommande utställningar vill vi också slå ett slag för miljön, det kommer bli fokus på bilar och miljötänk, säger Johan Rahm.